nieuws

Wie wint de Zorgmarketing Prijs?

Beleid

Tijdens het NIMA Zorgmarketing Congres op 6 maart wordt voor de zevende keer de NIMA Zorgmarketing Prijs uitgereikt. De organisatie die volgens de jury het afgelopen jaar de meest opvallende stap vooruit heeft gezet op het gebied van markt- en klantgerichtheid, mag de prijs in ontvangst nemen.

Wie wint de Zorgmarketing Prijs?

Met de prijs wil het NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing, tijdens het congres een zorgorganisatie in het zonnetje zetten. Alle Nederlandse organisaties die actief zijn in de gezondheidszorg kunnen zich aanmelden en een case insturen; zowel profit als non-profit, zowel cure als care en zowel NIMA-leden als niet-leden.

Een organisatie moet met de ingezonden case een bedrijfsmatige volumegroei als resultaat hebben. Dit houdt onder andere in dat er meer patiënten binnenstromen, de patiëntenloyaliteit groeit en dat meer patiënten ook andere diensten kopen.

Cases kunnen worden aangemeld tot 14 januari 2014 via de website van het NIMA Zorgmarketing Congres.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels