nieuws

Voor de vierde keer een gouden partner

Eten & Drinken

Vier jaar achter elkaar uitgeroepen worden tot Gouden Partner door de Levensmiddelenkrant. Dan doe je het goed, toch?

Voor de vierde keer een gouden partner

Dat zullen ze zeker denken bij Zwanenberg Food Group, de leveranciers die alweer met de prijs aan de haal ging. De Gouden Partner Prijs, een initiatief van de Levensmiddelenkrant, is in het leven geroepen om de steeds nauwere samenwerking tussen handel en voedingsmiddelenindustrie te onderstrepen. De beoordelingen komen van de handel zelf: inkopers en category managers binnen de voedingssector. De prijzen worden uitgereikt in diverse categorieën.

Lees ook: Ouderen bepalend voor contract met maaltijdleverancier

Partnership

Binnen de categorie vleeswaren wordt Zwanenberg Food Group door de handel met name gewaardeerd vanwege de rendementsbijdrage. Manager Trade Marketing Arjan ten Cate van Zwanenberg: “Wij zijn vanzelfsprekend erg blij met deze prijs. Wij adviseren onze partners te blijven bouwen aan de aantrekkelijkheid van de categorie Vleeswaren, op basis van openheid en partnership, met oog voor de consument.”

Vleeswaren

Met 1.600 medewerkers en een jaaromzet van circa 350 miljoen euro behoort Zwanenberg Food Group tot de leidende Europese producenten en exporteurs van vleeswaren en vleesconserven. Zwanenberg beschikt over eigen productielocaties in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Het concern verkoopt zijn producten onder diverse internationale merknamen, waaronder ZWAN (in een groot aantal exportlanden), Huls en Kips (in Nederland).

Foto v.l.n.r: Thomas Leus, Ron Lenferink, Arjan ten Cate en Jo-Anne Krepel van Zwanenberg Food Group.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels