nieuws

Sterrentip nr.2: Opella

zorg met sterren

Coaching on the job is essentieel om gastvrijheid op de werkvloer goed te laten beklijven. Deze tip geeft Karin Breuker, directeur Opella, haar collega’s. “De kracht van deze trainingsvorm is dat het blijft hangen omdat je niet alleen de theorie leert maar daadwerkelijk beleeft hoe je gastvrij werkt”, legt Breuker uit. “Een correctie heeft immers […]

Sterrentip nr.2: Opella

Coaching on the job is essentieel om gastvrijheid op de werkvloer goed te laten beklijven. Deze tip geeft Karin Breuker, directeur Opella, haar collega’s.

“De kracht van deze trainingsvorm is dat het blijft hangen omdat je niet alleen de theorie leert maar daadwerkelijk beleeft hoe je gastvrij werkt”, legt Breuker uit. “Een correctie heeft immers veel meer impact als het meteen in praktijk kan worden gebracht.”

In oktober 2012 verhuisde de revalidatie- en herstelafdeling van Opella van verpleeghuis De Halderhof in Bennekom naar serviceflat De Valkenburcht in Oosterbeek. Na de verhuizing naar de serviceflat besloot Opella/De Valkenburcht mee te doen aan Gastvrijheidszorg met Sterren en werden drie sterren in de wacht gesleept.

Lees ook Sterrentip nr.1: het Deventer Ziekenhuis

Initiatiefnemers van Gastvrijheidszorg met Sterren en het Nationaal Congres Gastvrijheidszorg zijn LOC Zeggenschap in zorg, Koksgilde en Vakmedianet, uitgever van onder meer de zorgbladen Gastvrije Zorg en ZorgInstellingen. Het project en het congres worden mede mogelijk gemaakt met steun van de partners Unilever Food Solutions, Deli XL Foodservice, Douwe Egberts, FrieslandCampina Branded Netherlands, Iseco Benelux, temp-rite International en Zwanenberg Food Group.

banner-partners-gms-480x42-

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels