nieuws

Fotoverslag van Gastvrijheidszorg in de Praktijk

zorg met sterren

Van inspirerende sprekers en informatieve workshops tot een heerlijke lunch en een gezellige netwerkborrel; Gastvrijheidszorg in de Praktijk in Ede trok deze week ruim 250 zorgprofessionals die zich direct of indirect bezighouden met gastvrijheid. Een fotoverslag. 

Fotoverslag van Gastvrijheidszorg in de Praktijk

 

 

Gastvrijheidszorg in de Praktijk salon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De prachtige salon van de Reehorst in Ede is inmiddels een vertrouwde locatie voor Gastvrijheidszorg met Sterren.

 

vooraf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De salon is een goede plek om het programma nog eens door te nemen. Welke workshops gaan we bezoeken?

 

Gastvrijheidszorg in de Praktijk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In het theater konden bezoekers luisteren naar key-note speakers Coen Schelfhorst, Patrick van Hees en John Hokkeling.

 

Gastrvrijheidszorg in de Praktijk patrick van hees 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geluksprofessor Patrick van Hees daagde het publiek uit om eens echt na te denken over gelukkig zijn.

 

coen schelfhorst 2 (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volgens Coen Schelfhorst van OOKs Hospitality & Leisure kan de zorg veel leren van de Efteling als het over gastvrijheid gaat.

 

ruud

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruud Bakker, uitgever van Gastvrijheidszorg met Sterren vertelde de aanwezigen over de plannen voor 2016. Deelname aan dit waarderingsinstrument omvat komend jaar vier online audits van management, cliëntenraad, medewerkers, vrijwilligers, cliënten en familieleden. Nieuw in 2016 zijn de korte online audits van medewerkers en van cliënten en/of familieleden. Ook nieuw is dat er niet één maar twee audits op de zorglocatie plaatsvinden. Twee verschillende auditeurs bezoeken de zorginstelling, de ene keer onaangekondigd en de andere keer wel aangekondigd. Verder is er tijdens het gehele jaar van deelname, met uitzondering van de periode dat de audits plaatsvinden, toegang tot de eigen webpagina.

Lees hier meer informatie over Gastvrijheidszorg met Sterren 2016

 

ws v&v janshove (deze moet!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De rode draad in de workshop van Thebe Janshove was: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Deelnemers mochten op ludieke wijze laten weten of ze het daarmee eens waren of niet.

 

gastvrijheidszorg in de praktijk 't warant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In 2014 won GGZ Oost Brabant locatie ‘t Warant in Helmond de Gastvrijheidszorg Award in de categorie GGZ. Tijdens deze workshop liet het team van ‘t Warant zien hoe ze dat doen: door hun gasten verwennen.

 

borrel 2
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tijdens de netwerkborrel aan het eind van de dag was er in ieder geval genoeg om over na te praten.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels