nieuws

Kips op zoek naar fans

Services

Binnenkort komt Kips met een QR-code op alle portieverpakkingen vleeswaren en kaas. Achter deze code gaan spreuken, oneliners, maar ook filmpjes of uittips schuil. Met deze actie wil Kips fans voor zijn merk creëren binnen de foodservicemarkt.

Kips op zoek naar fans

Een QR-code is een barcode die wordt gescand met de camera van een mobiele telefoon. Nadat er en foto gemaakt is zet de codelezer de code om in een internetadres. Het zelf intypen van een webadres is hierdoor niet meer nodig. Tegeltjeswijsheden, spreuken, grappen, filmpjes en bloopers zijn gedurende enkele maanden bedacht die passen bij het Kips-merk. Deze maand nog worden de portieverpakkingen voorzien van een code. “Met de toevoeging van deze code willen we de attentiewaarde van Kips verhogen en echte Kips-fans creëren. De QR-code moet van elke lunch een belevenis maken”, aldus manager Michel Schuirink van Zwanenberg Food Group, leverancier van Kips.

Meer informatie: www.zwanenbergfoodservice.nl

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels