nieuws

Foodstep splitst en vermenigvuldigt

Services

Onderzoeksbureau Foodstep gaat zichzelf in het nieuwe jaar opsplitsen in twee onderdelen. De twee nieuwe units gaan ieder zelfstandig verder.

Foodstep splitst en vermenigvuldigt

Foodstep, al ruim 25 jaar specialist in onderzoek, advies en training in de wereld van eten, drinken & slapen, zegt dat het opsplitsen van het bureau ook vermenigvuldiging betekent.

Foodstep Marktontwikkeling, dat zich al jaren voornamelijk richt op fabrikanten en groothandels die behoefte hebben aan marktinformatie, blijft opereren onder de naam Foodstep. De andere tak van het bedrijf, Foodstep Organisatieontwikkeling, gaat verder onder de naam Fan Factory.

Marktinformatie

De nieuwe Foodstep wil zich verder specialiseren in het vinden, verrijken en vertalen van marktinformatie op basis van kwantitatieve databronnen. Dat gebeurt onder leiding van managing partner Mark Michies, die op dit moment nog head of Category Management Food en Non Food is bij Compass Group.

Eindverbruikers

Foodstep Organisatieontwikkeling gaat zich als Fan Factory verder richten op eindverbruikers: medewerkers, gasten, klanten en cliënten. Met managing partner Erik Bemelmans zet Fan Factory daarbij ‘de deur open naar heel ondernemend Nederland.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels