nieuws

IFC en Foodstep gaan samenwerking aan

Services

IFC en Foodstep hebben de krachten per 1 juli gebundeld. Het doel is om gezamenlijk de gastvrijheid en de Fan Factor van medewerkers in de zorgsector te meten, verbeteren en te borgen.

IFC en Foodstep gaan samenwerking aan

IFC zet voor de samenwerking haar Gastvrijheidsbarometer in en Foodstep haar Fan Framework en haar Fan-egizers, waarmee opdrachtgevers hun klanttevredenheid kunnen monitoren en meer fans kunnen creëren die van hun organisatie ‘houden’.

Fans ontstaan dankzij de juiste mensen die met een flinke dosis passie en plezier, prestaties leveren en hun professie eer aan doen, aldus de initiatiefnemers. In de zorgsector maken die écht betrokken mensen het verschil, binnen een context van een zelflerende, slimme organisatie (eigen regie) en een klimaat van continue verbetering.

Kracht van de samenwerking

Om kennis te maken met de resultaten, werkwijze en kracht van de samenwerking, nodigen IFC en Foodstep klanten uit voor de Fan Friday-bijeenkomsten. Deze bijeenkomsten worden gehouden bij verschillende opdrachtgevers in de zorgsector.

Tijdens deze Fan Fridays zullen deskundigen uit de praktijk kennis en ervaringen delen. Ook krijgen aanwezigen de gelegenheid om samen met collega’s te brainstormen over verschillende actuele onderwerpen en een kijkje te nemen bij elkaar in de keuken.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels